Random update!

Hejsan bloggen! Jag lever fortfarande, kan du tänka dig det?
Ni kanske trodde att jag hade gått i dvala eller något liknande, men det har jag då inte. Jag är bara så upptagen med att jobba och plugga hela tiden. (som ni redan vet) Det är allt jag gör. Går upp tidigt, jobbar hela dagen, Kommer hem, pluggar till sent och sedan skall jag hinna med att träna innan jag går och lägger mig också. Tiden räcker inte riktigt till om man säger så. Därför väljer jag att inte lägga ner en massa tid på att skriva här på bloggen. (och ändå gör jag det nu? :O) Jag har ändå ingenting att skriva då jag gör samma sak varje dag. Jobbar, plugga och tränar. Inte så roligt kanske.....

I går var i alla fall Anna och jag till resebyrån för att fixa flygbiljetter till Australien!! Om jag är taggad nu eller vad!!! Kan inte vänta med att få åka dit. Nu är det mindre än 2 månader kvar :O. Gaaalet vad tiden går fort. Men det skall bli så sjukt roligt. Men det dröjer nog inte länge innan jag får ångest och lite smått panik och undrar vad det är jag har gett mig in på. Åka till Australien helt själv där jag inte känner någon och måste förlita mig på den kassa engelskan jag kan. ^^ haha. Men det kommer nog bli awesome. Eller inte nog, det kommer bli det. Thats it!! :D

Ja vad händer annars då, hmm ja jag har en sån där konstig vecka nu igen då jag har bestämt mig för att bara äta vegetariskt. Hehe :P. Men det är ju så gott. :)
I går gjorde jag en wokgryta av corn och massa roliga grönskaker med ris och stark sås till. Mycket gott :). Och i måndags gjorde jag cornfileér med pesto och färsk basilika. Det var ännu godare :).
I dag skall jag göra cornfilé med ris och currysås :).
Det går ju att göra i stort sett alla måltider vegetariska. Det är bara till att använda alla olika former av corn som finns. Bitar, fileér, färs och allt möjligt. Och smaken är ju bättre än riktigt kött, tycker jag i alla fall.
Men nog om det!

Nu sitter jag i alla fall i min ensamhet och pluggar. Skall snart upp till jobbet. Börjar kl 12 och jobbar kväll :(. Men men....

Nu skall jag inte tråka ut er med mina långa inlägg som dyker upp lite sådär random!

Ha det gott folket!!

Bye bye!


Labb där jag mäter pH och studerar hur jäst och glukos påverkar varandra och pH-värdet


Korrosionlabb. 5 olika kärl med en obehandlad spik i vardera kärl, med olika blandningar i. Det ser inte så roliga ut nu kan jag ju säga. De har stått där i 4 dagar (skall stå i en vecka) och alla har rostat förutom den som innehåller ättika. Hmm vad kan det innebära?



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback