blixt och dunder

Tjohoo!

Kom precis hem från jobbet! Och det har varit bara bra. Stressigt vissa stunder och segt vissa stunder. Jobbade själv någon timme också när den andra var på lunch, och det var då det var som mest folk. Passande? haha. Men det gick bara bra. Är ju nästan van vid att jobba helt själv nu ^^.

Btw Blondie väckte mig i morse för hon var så rädd för åskan. Jag undra vad det var hon ville när hon kom in och gnydde, men så hörde jag hur det åskade och då fattade jag. Haha min lilla fega Blondie :) Söööt!!

Nu skall jag iväg till Anna för att låna hennes racercykel inför triathlon i morgon. Snällt av henne att låna ut sin dyra cykle till mig :D. Tack Anna!

Det blir inte Midnattsloppet i natt. :(. Tommy vill inte följa med mig och jag vill inte åka dit själv :(. Så får spara mina krafter och ge allt i morgon i stället :P.

När jag kommer hem från Anna skall jag baka klart tårtan som jag påbörjade i går :)

Ha det gött så länge.
Bye bye!


Hej hej visste inte vad jag skulle göra ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback