biljett!

Godmorgon god morgon.
Nu sitter jag och myser i min nya filt (som har armar), smart uppfinning :) haha.

Min tårta blev en hitt på kalaset i går i alla fall. Sinnes vilken maffig tårta det blev. Sjukt hög, så det blev för mycket hur liten bit man än tog (man blev sjukt mätt) ^^.

Men nu är det en ny dag och jag skall jobba. Fast börjar inte förrän kl 14. Så det är chill.
Skall dra till resebyrån med Anna snart och köpa flygbiljetten till Australien!! :D
Wiiee inte lång tid kvar nu :P
Nu blev jag jätte nervös bara för det :O hahha läskigt!

Nope nu skall jag borsta tänderna.
Bye bye!


Mina stora feta amerikanska tårta! :)


haha kolla in min mysiga filt :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback