rapport

Tjolahopp!

Projektarbetsångest i dag alltå. Läraren antydde att jag var "körd" och inte kommer hinna göra klart det i tid och få G, så det känns ju sådär lagom bra. Det hela blir ju inte mycket bättre av att jag har matteprov (skitsvårt) och idrottsprov på måndag-tisdag. Och en religioninlämning som jag inte börjat på än.
Hur i hela friden skall jag hinna göra allt det där och samtidigt göra klart projektarbetet som skall in nästa vecka. och rapporten har jag inte ens börjat på än :O. döda mig någon. Kommer få IG och inte få ta studenten och bli tvungen att gå om med tvåorna eller nått. Känns ju inte så kul.....
Blä vad jag känner mig negativ just nu. Men är såå deppig nu bara för att jag har så mycket att göra. Spelar ingen roll hur mycket jag jobbar, kommer ändå inte hinna klart i tid. Baaaah.
Nej nu skall jag sluta kasta ur all isla på er. För egentligen bryr sig ingen...

Bokade btw biljetter till världspremiren av "pirates of the caribbean on stranger tides" nyss. den 17/5 kl 23.59 är det premiär. och då skall jag vara där. Mohahah :D
Så det skall ju bli kul i alla fall. :D

Nej nu skall jag skriva på min rapport, hela natten typ. Jag har till och med hoppat över träningen bara för att jag måste skriva en massa. Och hoppar jag över träningen då har verkligen lilla Annica mycket att göra. Det krävs väldigt mycket för att jag skall hoppa över ett träningspass! Sååå....

byebye!


Froosh smoothie är ju gott och så.....

Postat av: Mathilda

Vem sade att du aldrig skulle hinna klart i tid? Ellen? Har du pratat med henne? Sade hon något om att det var okej/inte okej att använda den "boken" när man gör projektarbetet?

2011-04-27 @ 22:01:05
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback