ont i fötterna

Hallå där!

Har spenderat hela denna långa dagen med att stå upp! Med andra ord jag har pluggat hela dagen, och då måste jag stå upp. Måste röra på mig när jag pluggar, annars får jag inte in det i huvudet. Så jag går fram och tillbaka i mitt rum och pratar högt för mig själv ^^ haha. Men nu har jag ont i fötterna efter allt stående.
Jag kunde ganska mycket av ekonomin förut, men nu har jag pluggat för mycket så nu snurrar allt bara runt och jag blandar ihop allt med allt. Jobbigt värre! Hoppas allt faller på plats innan 9.25 i morgon!

Whiteboard pennan tog dock slut förut, bad taiming. Då jag måste skriva på tavlan för att kunna plugga. Så jag har skrivit en massa lappar i stället och satt upp på tavlan, haha :). och på handen, bara för att minnet inte räcker till. Men det skall jag såklart ta bort innan provet, texten på handen alltså. ^^

Nu har jag precis tagit en kort paus från pluggandet och kollat på "community". Älskar den serien asså :). Så roligt. hehe.
Men nu måste jag fortsätta plugga, så......

bye bye!




fint fint. skall ta bort det snart, lovar. Jag kan inte fuska...dessutom är det uppenbart


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback