Måvarna anfaller

Tjoho hejsan!

Ännu en solig och underbar fredag. Synd att jag måste spendera den innomhus för att skriva projektarbete hela dagen. Försökte dock sitta ute på altanen och skriva en stund förut, men det gick inte. Det var fööör varm och så såg jag inte vad det stod på skärmen heller. Synd :/

Har också blivit attackerad av måsar här hemma. Jag skulle bara ta kort på lite bakverk till boken, och det såg de onda måvarna, så de samlade sig och smorde en plan för att attackera mig och mina kakor, jag lovar! hahah :).
Älakr er måvar! haha :)

Nej nu blir det back to work, men till kvällen blir det MEGA BOMBASTIC! Awesome as usually antar jag :D.

Kraaaaam!


Snart är de på G asså!


Oj vad de gapar!


Nu kommer de snart till anfall!


Se upp!


Ja man undrar ju vad för slags evil plan som pågår i hans huvud just nu!


Han har målet i sikte!


Han kallar på förstärkning!
Jag kastar ifrån mig mina kakor och.....


han fångar det!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback