lunch

Hejsan hejsan. Har nu skrivit 3 delar av högskoleprovet och det gick skit kasst. Provets upplägg är värdelöst, i alla fall mattedelen. Varför kan de inte ha vanliga tal som man skall lösa och välja rätt svar? Nej i stället måste man välja med vilken information som du behöver för att lösa talet. Logiskt?
Svenska läsförståelse var ingen höjdare det heller. Hann läsa 2 texter av 5 st. Så fick köra lite "ole dole doff" på de 3 sista texterna. Känns ju mindre bra :/.
Nu är jag i alla fall hemma på lunch och snart skall jag tillbaka till skolan för att skriva de resterande 3 delarna, tror jag ? I alla fall engelska läsförståelse och svenska ord!
Provet skall sluta 16.20. Då bär det av hemmåt för att panikplugga samhäll och svenska nationella! Rädda mig någon?
Men man kan ju alltid hoppas på att mina "ole dole doff" var rätt :P Man vet ju aldrig ^^ hehe

Nä nu skall jag dra mig tillbaka.
Lycka till!

Bye bye!


Såhär mycket bryr jag mig om högskoleprovet just nu ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback