äähhh

Ja då var det morgon och jag har varit vaken sedan 05:15. Det är nationela provet i Svenska B i dag. i 4 timmar skall vi skriva, puh!
Tänkte ta den tidiga bussen så jag inte kommer försent till skrivningen, men när jag precis tänkte springa ut till bussen så stannar pappa mig och säger att han tycker att jag skall ta bilen i stället. Efterosm jag skall till Göteborg efter skolan och köpa fiskar till mitt nya akvarium. Så kan jag få hem fiskarna lättare om jag kör bil. Ja ba, äähhh okej, antar jag :). haha.

Så det skall bli att shoppa fiskar, stenar, dekorationer och en massa fint till mitt bamse stora akvarium. Roligt! :D

Nu skall jag brumma iväg till skolan.
Ha en bra dag!

Btw.... nu är det påsklov! :D

bye bye!

Postat av: Mathilda

Wihuu lov!



Vad blev det för fiskar? Haha. Vill se hur det ser ut sen! Du får ta bild :D

2011-04-14 @ 19:53:06
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback