Strålande jul

Har precis varit ute och gått i snön med hela knäppa familjen. :). Det är verkligen jätte härligt ute. Strålande sol, snön gnistrar i solen och havet blänker.
Såklart gömde jag min kamera hemme, så ni får helt enkel avnjuta mina grymma mobilbilder ^^ haha. Not.

Snart kommer Anna hit, då blir det julklappsbyte :). Undra vad det kan vara... :P hehe.

Det lagas mat för fullt där nere, så jag vågar inte gå ner. Det lucktar så äckligt (jag vet att jag är knäpp) Men seriöst vem tycker om julbord. Det är just därför man bara har det en gång om året, för att det är så äckligt... Men det är ju bara min åsikt. :P

Jag hoppas verkligen alla får en supermysig dag/kväll.

Ha det gött så länge!

Tjao!










God Jul!!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback