Snön bara faller ner...

Kom nyss hem från jobbet. Har som sagt jobbat på ICA i dag. Allt gick bara bra. Lagom mycket folk och lagom mycket krångel. (vad hade vi svenskar gjort utan ordet lagom?) Vi har nämligen fått en ny kortterminal till kassan. Äntligen!! haha.  Dock slutade den ena att funka efter några timmar, så jag fick snabbt rycka in och sätta mig i den andra kassan medans hon ringde till ICA. Men sedan fick vi allt att fungera igen.
Jag gillar verkligen att jobba på ICA, i alla fall på vår lilla Ica nära butik här på ön Klädesholmen. Den är så liten så man känner ju allt och alla som kommer dit. Så hemtrevligt så. :)

Jag blev dock väldigt paff när jag kom ut och fick se hur mycket snö det var :o). Det är så oerhört mysigt med all snö, juleljus och julgranar. Älskar julen!
Vem kan tacka nej till lussekatter, pepparkakor, glögg, skumtomtar, snön (okej snön kan man klara sig utan ibland) och alla julklapparna?.  Fast julklapparna är såklart inte viktigast. Det är själva julkänslan som är bäst.

Nej nu skall jag sätta på "god jul lappar" på alla mina julklappar :)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback