Seeeg dag

Har som sagt jobbat hela dagen i dag, (i stället för att baka vörtbröd). Men jag har ju tjänat pengar och det är ju inte helt fel, när man nu har gjort av med allt på julklapparna!
Började arbetspasset med att packa upp alla kolonialvarorna. Tog några timmar. Sedan tog jag över vid kassan och satt där de resterade timmarna. Dagen har gått ovanligt långsamt. Har bara jobbat 5 timmar men känns som minst 8. Mycket lustigt.

Men nu är jag i alla fall hemma, och bror min har också kommit sig hit, hela vägen från Laholm.
Så nu är hela familjen samlade inför julen igen. Mysigt :).

I morgon skall jag förhoppningsvis baka vörtbröd. Skall nog bryta mig in i grannens hus och låna deras ugn. Mohaha. För våran ugn är ju trasig, (minns inte om jag redan har sagt det) men men...

Nu tror jag i alla fall att jag skall våga mig ut och springa i snön och mörkret, i stället för att alltid springa inne som jag gör såhär i vintertider...

Tjao!


Vår gran utanför huset. Mysigt! <3


Det syns att min bror har kommit hem! haha :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback