Jullovsmorgon

Fösta dagen på lovet och jag får inte sova ut, utan måste gå upp 07:30 för att köra min bror till tandläkaren och sedan till jobbet.
När vi väl skall åka så hittar jag inte nyckeln till bilen. Surprise! Pappa har självklart kvar nyckeln i sin jackficka. Och han är ju på jobbet, långt bort... Så typiskt honom. Men men så kan det gå...
Det slutade med att jag fick låna grannens bil och köra iväg med. Gick väldigt bra :)
I väntan på att broden skulle bli klar hos tandläkaren så åkte jag också handlade lite ingredienser till ett vörbröd som jag hade tänkt att baka i dag. Men nu fick jag precis reda på att jag skall jobba mellan 13 och 18 i dag. Så det blir inget vörtbröd :(. Lite synd, men jobb är ju alltid bra :).
Får baka i morgon i stället antar jag :).

Tjao!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback