Julgransmys

I kväll kom pappa hem med en julgran (på förfrågan av mig). En kungsgran såklart. Superfin verkligen, som en disney gran. Helt perfekt :).
Så den har vi klätt så fint nu, och den lyser i sin fulla glans!

Sen var det dags för Robinson, dock kunde jag inte kolla så intensivt för jag skrev samtidigt klart mitt psykologi arbete som skall lämnas in senast 23:59 på fronter. och jag lämnade precis in den :) exakt en timma innan utsatt tid. Så skönt att kunna stryka den på listan. Nu återstår bara ett ännu större psykologi arbete som skall göras under hela jul-lovet. Asså psykologi kursen tar upp all tid som finns typ, inte okej...

Men nu skall jag nog ta och kolla på julkalendern, såklart ;). Och sedan krypa ner till sängs. Skall upp tidigt i morgon och jobba på ICA.

God natt!

Vår vackra

Postat av: Mathilda

Åh vad fiiin. Jag vill med ha julgran, hmmf.

2010-12-18 @ 16:00:43
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

hehe tack :)

Gå ner till maxi och köp en då, finns massa där ;)

2010-12-18 @ 19:32:13

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback