God morgon!

Hejsan hoppsan. Gick upp för en timma sedan, var länge sen jag gick upp så tidigt ^^ hehe. Solen har ingte ens gått upp. Men det är mysigt ändå.
Skall snart cykla iväg i snön för att försöka skaffa ett busskort, och sedan åka till Göteborg med Malin. Vi båda skall byta var sin klocka, och så skall jag förhoppningsvis köpa en värmefilt :P, och sedan blir det bio. Narnia :)

Tjao!


Postat av: Mathilda

Wow, du är mycket bättre på att uppdatera din blogg än vad jag är nu. :)



Btw, jag ska se Narnia i morgon!1!11

2010-12-28 @ 14:59:42
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

Haha ja visst är jag, jag har lärt mig från den bästa! :) haha

Okej vad kul :)

2010-12-28 @ 21:18:50
Postat av: Mathilda

Svara gärna på kommentarerna inne på min blogg om du orkar, annars händer det att jag missar vad du skrivit tillbaka för jag går inte ofta in och kollar i samma inlägg igen. ;)

2010-12-28 @ 22:50:07
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback