Då var det klart...

Nu är julmyset över och alla julklapparna öppnade!
Det blev en riktigt lyckad kväll med många skratt och fina presenter. :)
Jag är supernöjd med allt jag har fått. Kan inte fatta att jag fick så mycket. Varje år säger vi att: "Nej nu köper vi inte lika många julklappar som sist, det håller inte, det blir för dyrt". Men så gör vi de ändå. Haha. ^^
Jag har fått:

Burk (att lägga mina kakor i)
Morgonrock
Pyjamas
Skor
Klocka
Örhängen X2
Bodey shop shower gel
Beyonce heat
Varma strumpor
En prydnadstomte
Linne med en ekorre på
Benvärmare
DKNY parfym
Tränings-snodd
Hot pack (ett varmt hjärta som man skall klämma på?)
Träningsjacka
Handväska
Vårjacka

Detta är då från hela släckten, alltså inte bara mamma och pappa...

Av Anna fick jag ett superfint fotoalbum (scrapbook) som hon har gjort själv. Blir helt tårögd nästan. Den är sååå fint och hon har lagt ner så mycket tid på det. Tack sååå sjukt mycket Anna. Du anar inte hur tacksam jag är. :)
Tusen tack!
och så får jag inte glömma det lilla russinpaketet också ;) hehe










Jackan köpte jag till mig själv för några dagar sedan, men nu sa pappa
att jag fick den i julklapp i stället :D

Postat av: Mathilda

Nice stuff. :)

2010-12-26 @ 19:42:54
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

Taaaack =). Hur har din jul varit då? :)

2010-12-27 @ 11:21:35

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback