Grattis Blondie!!

Godmorgon, är det en god morgon tro?
Jo det tycker jag i alla fall. :)
Sov länge i dag med. Jag behövde tydligen sova ut, efter alla korta nätter med lite sömn och mycket jobb tidigt på morgonen.

Men innan jag börjar babbla så skall jag bara säga:
Grattis Blondie på 11 års-dagen!! Hipp hipp hurra för våran fina vovve som överlevde sin 11-årsdag. Det trode vi aldrig för några månader sedan, då hon fick diagnosen canser. Men jag tror fortfarande att de på djursjukhuset hade fel, för så bra som Blondie har mått så kan det inte stämma :)
Så det blir tårtkalas för hela slanten sedan :).
Kom och joina vettja! Om du inte har något bättre för dig ^^

Nu skall jag kolla på ytterligare ett avsnitt av The big bang theory (okej jag erkänner, det är ganska bra) och sedan plugga gärnet. Skall inte ge upp!

Bye bye!


Du är den finaste vovven på hela jorden! <3


haha vilken gäspningen. Detta är på Blondies 9-årsdag!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback