sista natten

Hejsan hejsan!

Jag och Malin hade en supermysig kväll i går :).

Morgonen var inte så pjåkig den heller. Vi gjorde iordning smoothie och mackor och så åt vi det i sängen medan vi spelade alfapet. Soft morgon :). haha :P

Sen sprang tiden iväg för fort och malin skulle ta bussen till jobbet :(. Det blev ett hastigt avsked, men det kanske är lika bra, för annars hade jag bara grinat en massa....

Sen har det varit kaos hela dagen och pappa och jag har försökt packa. Det slutade med att vi packade ner typ hela min garderob i den stora gröna rullväskan i stället för ryggsäcken. men jag tar med mig den stora ryggsäcken också, för behöver den på outreach sedan.

Min väska väger redan 30 kg!. Hur mycket får den väga egentligen???? Någon som vet?

Det är sorglig stämmning hemma och mamma går runt och grinar hela tiden :(.

Jag var uppe på Bojen förut också och sa hejdå till Monica och Inger. Mycket sorgligt. Kommer sakna dem och jobbet en massa!!! <3

Nu är klockan mycket och jag måste dusha och sedan lägga mig. Skall upp tidigt för att packa klart och njuta av de sista timmarna hemnma.

Sista natten i min säng nu juh!!!!!!

Flyget går 17:30 från landvette. Men vi åker hemmifrån vid 13 tiden redan. Så har vi god tid på oss!

Ha det gött!
Bye bye!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback