Människans bästa vän

Du är familjens bästa vän.
Du är min bästa vän.
Du är en familjemedlemm som precis alla andra.
Du finns alltid där för mig när jag är ledsen, jag kan prata med dig och det känns som att du förstår.
Du finns alltid där när jag är glad och du glädjs med mig.
Du är alltid glad när jag kommer hem från skolan och möter mig med ett leende.
Du är aldrig sur om jag har varit dum eller kommit hem för sent.
Du har funnits vid min sida under nästan hela min uppväxt.
Du har alltid delat allt med mig.
Du har sovit vid min sida.
Du har alltid "tröstat" mig när jag varit sjuk och inte orkat röra på mig.
Du har roat mig när jag har haft tråkigt.
Du har hållt mig sällskap ensamma kvällar.
Du har fått mig att skratta så många gånger.
Du har spelat fotboll med mig så många gånger.
Du har skänkt mig trygghet i mörkret.
Du har hållt mig vaken om nätterna.
Du har åkt båt med mig.
Du har badat med mig.
Du har alltid varit som en familjemedlem och kompis!

Du är mer än en hund. Du är min vän!

Håll ut Blondie, du måste klarar det här!

Kan inte tänka mig att komma hem en dag utan att du kommer springandes emot mig av glädje och hälsar mig välkommen hem, även om jag bara varit borta i 10 minuter.
Kan inte tänka mig att komma hem till ett tomt hus utan dig!

Kan inte tänka mig ett liv utan dig. Det kommer bli så tomt!

Kämpa, håll ut!
Älskar dig Blondie!


Postat av: Mathilda

:(

2011-05-12 @ 11:17:40
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ann-Christin

Glöm inte alla sånger som vi sjunger. Jag o hon sjöng en idag. Med gråt i min hals o hon gjorde så gott hon kunde. Min älskade lilla Blondie..vi tar en dag i taget. Annica..det gör vi..eller hur.

2011-05-13 @ 00:06:21
URL: http://www.blogger.com/home?pli=1
Postat av: Sigmundmonika

Great site and interesting informations. THX!

2011-06-10 @ 07:19:43
URL: http://sigmundmonika.blogoom.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback