onödigt

Heeej.
Förlåt för att jag inte uppdaterar längre, men jag har änna tröttnat och det känns så oviktigt. Har bättre sakar för mig att göra. Men men....
I går var det jobb för hela slanten. efter jobbet åkte jag med Elins mamma till Nösnäs för at kolla på esteternas slutproduktion. "Om flickor kunde död". de var jätte duktiga, allihopa :).
Elin spelade tjockflickan och hade en tjockis dräckt på sig, såg jätte läskigt ut, men sedan tog hon av sig den och blev smal :) heheh kul :P

När jag kom hem fick jag äntligen gå ut och springa. Har inte sprungit på 1 hel vecka. Fatta vad stressigt jag har haft det om jag inte har hunnit träna, för träningen brukar kommer före allting typ.
men det var sååå skönt att få springa igen. Sprang 2 mil dessutom :).

När jag kom hem bjöds det på tacos med hela familjen. (Daniel är här över helgen) :). Nice :)

Sen somna jag ganska tidigt för var fortfarande trött efter den långa natten innan projektarbetet skulle in.
Men men....
Nu är det söndag morgon och hela familjen skall snart ut och paddla kajak. Haha jag vet vi är konstiga. Men det är ju roligt. Och soooooligt ute. Klart man måste åka ut då :).

Kajsa dog btw i går (fisken). R.I.P Kajsa. Nu finns det bara en "orginal" fisk (Doris) kvar som jag har haft i över 1 år. Och hon är också påväg att dö nu tror jag. Hon beter sig precis som Kajsa gjorde innan hon dog. Men de är ju trots allt gammla nu, kan ju inte leva för evigt. Men jag har ju ändå typ 30 yngel på G och typ 7 vuxna också. Så fiskar finns det så de räcker. De förökar sig hej villt hela tiden ^^. haha.
Men håll ut Doris, you can do it! :)

Nej nu skall jag ut i solen och paddla kalaj. Nice!

Bye bye!


Postat av: jussah

fin blogg :)

2011-05-09 @ 21:35:32
URL: http://jussadussah.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback