I can´t stand another moment

Jag skriver projektarbetsrapporten så fingrarna ryker. Men ush så tråkigt det är. Vill bara bli av med skiten och gå vidare med nästa av alla tusen uppgifter som man har kvar att göra innan studenten. orkaaaaa!!!
Tiden räcker inte till. Kan man göra dygnet längre???

Skolan i dag var i alla fall chill! Gjorde inte så mycket, hade mest ångest för att jag inte var hemma och tog vara på tiden med att skriva rapporten. Men men....

Hinner inte träna varje dag längre eftersom jag spenderar varje vaken minut med att plugga. Får jag inte träna snart så blir jag knäpp! Gaaaa. Måste springa, annars orkar jag inte med allt annat juuuu. Men efter fredag när projektarbetet är inlämnat så kan jag förhoppningsvis slappna av i någon dag. Sen måste jag ta tag i matten igen. Nationella provet snart! Måste få G annars är jag skörd! :O
Back to work I guess!

Bye bye!


Pluggar i bibloteket med Mathilda :)


Fråga inte vad jag håller på med, för det  vet jag inte själv. hahaha! Tror jag försöker äta Mathildas sudd i alla fall ^^


Visst är det tråkigt att vara normal?

Postat av: Mathilda

Mmmmmm vad gott. hahah

2011-05-05 @ 09:04:37
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Axeljennifer

Keep the good works comming.

2012-06-15 @ 13:36:08
URL: http://axeljennifer.blogll.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback