4 timmar

Hejsan hejsan!

Åkte till skolan i dag bara för att ha den sista idrottslektion ever! :( snyft! Fick reda på mitt betyg i Idrott B. MVG :). Nice :)
Sen hade jag samhäll i 20 min, för sedan var jag tvungen att smita iväg med bussen. Skulle nämligen till frisören för att försöka få bort "moroten" som har bott på mitt huvud de senaste veckorna ^^
Hela 4 timmar spenderade jag hos frisören.
Först blekte hon i slingor, sköljde ur det, blekte hela håret, sköljde ur det och fönade håret. Jag var dock inte nöjd med resultatet för jag såg fortfarande ut som en morot. Så hon slingade en gång till för att få håret längst ner att bli lite ljusare.
Så nu ser det väl skapligt ut. Men dock långt ifrån hur jag vill att de skall se ut. Men jag får leva med detta ett bra tag nu. Frisören sa att jag inte får färga/bleka håret på ett bra tag nu, för då kommer mitt hår att ramla av :( och det vill jag ju inte ^^

När jag kom hem så låg det en rolig överraskning i brevlådan. Min studentklänning! Snabb leverans asså!
Den var fin och så, men jag gillade inte materialet. Och så känns det som om klänningen kommer dras ner under studentfirandet ^^. Räcker att jag böjder mig ner så flashar jag bh-n. Får la typ nåla fast klänningen i bh-n så att den inte kan glida ner ^^.


Studentklänningen??




har jag blivi något blondare?


Postat av: Mathilda

Wie, vilken skillnad ändå. Ser ju inte HELT dumt ut ändå, haha. :D Nejdå, ser mycket bättre ut!

2011-05-31 @ 18:23:55
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå ser helt dumt ut? :O haha

2011-05-31 @ 21:24:16

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback