bilder

Tjenamors!

Skolan i dag har varit bara bra. Hade matte lektion på morgonen och det gick fin fint. Fick dock inte tillbaka mitt matteprov så vet fortfarande inte om jag klarade det :O
Sen var det Naturkunskap och där var Mathilda och jag så flitiga så, men det märkte tydligen inte vår lärare av, för hon typ glömde bort oss. haha ^^

Sen typ 4 timmatrs håltimma, för svenskan var inställd. Skrev då klart naturkunskaps-uppgiften och pillade med lite annat.

Sen var det Idrottsteori. Alltd lika roligt, hehe :P

Har även snott Malin och Mathildas bilder från Danmark nu också. Har lagt upp många på facebook. Men ni kan få se några här också, men bara några, för det är så jobbigt att ladda upp här. Hahah.

Men nu skall jag i alla fall plugga Idrottsteori, prov nästa vecka. Men det är luuuungt. Jag har ju mina pingviner nu ;) hahah.

Tjao!




underbar frukostbuffé


gott :)


hahah jag vet inte vad som hände där riktigt ^^


haha klockren!


Smidig som en....ja vad? hahah










Postat av: Mathilda

Haha, bilden när du sitter på motorcykeln blev ju bara så skön. :)

2011-03-09 @ 19:37:25
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

haha ja, klockren! :D bra gjort mathilda :P hehe

2011-03-09 @ 20:05:21
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback