flyt

Mjau!
Min nya hälsningsfras btw! Nej jag skoja....fast nä....^^

Skolan i dag har varit bara bra :). Har haft 3 redovisningar och 4 lektioner.
Först var det expo där jag och Mathilda redovisade våra sjuk snygga blommiga festivalskyltar. Är redigt stolt över vad vi lyckades åstadkomma på så kort tid :P.
Och läraren verkade tycka om den också, han sa i alla fall inget negativt om den direkt :P

Sen var det Graf där jag först redovisade min och Mathildas visitkort, som btw var awesome. Haha fast nej. eller jo. Ulf hade inte ens någon kommentar på den, för den var så bra :P eller? ^^
Sen var det dags att redovisa min fina klock-design med en massa roliga finesser :). Blev ganska nöjd där med. Har inte jobbat särskilt hårt med något av grejorna, och ända så blev det så bra. haha. Ovanligt! Men gött.

Nu sitter jag i mitt rum, solen lyser in och jag äter mjuka goda pingviner. Mums! De har äntligen mjuknat till nu. Tack solen! :)

Snart kommer Ein också, skall bli trevligt!

Bye bye!


Just det! snart gäller det!

Postat av: Mathilda

Fast nä. Fast jo, fast nä. :)

2011-03-24 @ 19:36:11
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback