snabb som vinden

Hejsan hoppsan tjingeling. Sitter och har det skönt i mitt rum. Solen lyser in, mina fiskar är glada i sitt rena akvarium, och jag är glad för att jag har mina pingviner <3.
Men jag kan lätt göra så att jag blir deppig (varför jag nu skulle vilja göra det), bara genom att tänka på skolan och allt som jag måste hinna göra, med så lite tid kvar :/
Men nu skall vi inte prata om sådant tråkigt, nej nej.....

Fick bilderna från Malin nyss. De från tävlingen i Söndags. Haha det ser rätt roligt ut när folk springer asså :P. Så olika stilar alla har :P.

Här kommer lite bilder...


uppvärmning


snart start!


och där var de igång!


och där kommer jag, i högra hörnet! ^^^haha


hej hej! :P


De som ligger först!


hejsan hejsan :P


wiiie! :)


Hon med svart väst och rosa tröja, som är bakom mig, vi sparng typ brevid varandra under hela loppet. Fast i slutet sprang jag om henne :P


Swissssh!!!! så var jag i mål.

Postat av: Mathilda

Nice :D



Haha, alla de som ser likadana ut på 6:e bilden, haha. Hahh

2011-03-22 @ 20:55:13
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

haha ja eller hur, roooligt :P

2011-03-23 @ 18:21:25
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback