Multigym

Hejsan hejsan.
Sinnes onödig dag i dag alltså. Förutom att jag och Viktor har planerat vår lektion :). Efter vi hade gjort det så var det dags för Graflektion, fast ingen gjorde det de skulle. Sedan väntade jag på att matten skulle börja, när det väl var dags så såg jag att lektionen var inställd. Ååååhhh! Jag hade alltdå väntat i en timma i onödan. Och nu var jag tvungen att vänta en timma till på bussen hem. Men ja ja... Har i alla fall fått planerat lektionen, så det känns bra att ha gjort.

Annas har vi fixat Tommys multigym i kväll. Nu är gymmet fulländat. Löparband, crosstrainer, spinningcykel, multigym, roddmaskin, mag-maskin, hantlar, snoddar, pilatesboll och lite annat smått och gott :). Hehe vi har samlat på oss en del med åren Träningsfreak! Eller ja, Tommy har samlat på sig en del, bara för att han är så rik och fortfarande bor kvar hemma. Crosstrainern är den ända saken som är min :P.

Här kommer lite bilder.
Ignorera den stökiga källaren som löparbandet står i ^^


Multigymmet!


hej hej ^^


haha effektiv, ben och armar samtidigt :P


Crosstrainer, roddmaskin, multigym, spinningcykel



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback