Min häst smakar russin

Hejsan kära läsare! (om det nu finns några som läser min onödiga blogg ^^)
Dagens rubrik säger nog er inte så mycket. Bara Mathilda och jag som fattar detta oerhört roliga skämt. Vi typ dog av skratt ett tag där, men det är ju bara för att vi är så knäppa. hahah. men hur kul är det att vara normal? :P. Vi har i alla fall roligt :D

Jag var dum och skippade sista lektionen i dag för att göra klart expo arbetet med Mathilda. Vi var sinnes effektiva i alla fall. Vi fick gjort typ 3 lektioners arbete på några timmar :). Duktiga tjejer. Så nu är det typ klart, pusth!

Annars har dagen varit bara bra :).
Har inte så mycket att tillägga på den fronten :P

Nu skall jag och Mathilda göra klart en labbrapport också. Stress! Måste bli klara innan i morgon.

Ha det så gööööt så länge.
Tjao tjao!


haha älskar bilden!

Postat av: Mathilda

Hahaha, seriöst vad sjuka vi var där sista timmen. Love it! xD



Bilden <3 haha

2011-03-24 @ 09:30:43
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback