Italienska

Hejsan hejsan. Sitter just nu i Anna och Daniels lägenhet och har det mysigt. Tågresan hit gick bara bra. Satt brevid en Dansk som pratade roligt. Fast jag kollade på film hela vägen så slapp höra honom ^^ haha.

När jag kom hit så åt vi pannkakor, de är ju trots allt torsdag. Alltid pannkakor då ;). haha. Gott!

Sen bar det iväg på Bio. Där såg vi en Italiensk film som handlade om en familj, där två av deras sönar visade sig vara bögar utan att familjen visste om det. När tillslut den ena berättade det så fick pappan en hjärt-attack, men överlevde. Låter kanske inte så roligt, men den var faktigst jätte bra :). "en italiensk familj på gränsen till sammanbrott" (lång filmtitel). Helt okej :)

Efter filmen spelade jag och Anna lite spel, skoj skoj.
Nu skall jag sova och upp tidigt i morgon för att åka till högskolan här i halmstad :)

Tjao!

http://www.youtube.com/watch?v=C2lQOhQ2es8


lyckades inte få in trailern i inlägget så ni får trycka på länken ;)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback