IG

Hejsan hejsan. Kan ju bara säga en sak, att matteprovet sket sig och jag kommer få mitt första IG någonsin! :(. Känns inte så värst bra när jag typ alltid har fått MVG. Men jag antar att man inte alltid kan vara på topp.
Men jag är glad i dag i alla fall. Skönt att ha det överstökat och nu längtar jag till helgen.

I morgon efter skolan så tar jag tåget till Laholm och hälsar på Daniel och Anna:). På fredag är det öppet hus på högskolan i Halmstad. Skall kika runt lite där. :P

Sen på lördag så skall jag följa med dem hem till Annas mamma som bor typ längst ner i Sverige. Vi skall i alla fall ta en liten tripp allra längst ner till Sveriges sydligaste spets :D. Det tycker i alla fall jag skall bli roligt :). Att se hela havet framför sig utan något land i sikte :P. Här hemma har vi jun en massa små-öar runt allt hehe :P

På håltimman pillade jag och Malin med min flygbolagslogga. Jag har ingen fantasi kvar allts ^^. Köpte såklart tuggumi på maxi också. Sedan drack jag och Malin varm choklad med mini marshmallows i. Mmmm gott :)

Sen var det svenska och efter det idrott.
Nu sitter jag här hemma med mina bästa vän hårblåsen och värmer mig <3. Undra hur jag skulle klara mig uten den. haha :)

Skall försöka göra klart loggan nu och sedan träna. Äntligen! :D

Ha det gött
Tjao!


nomn nomn :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback