Idrottsprov check!

Ja då var Idrottsprovet gjort. Superenkelt var det. Jag som hade pluggat så mycket och kunde typ allt om de två kapitlerna som vi skulle ha. och så kom det bara en enda fråga på det ena kapitlet och resten av frågorna var på det andra kapitlet. Och det var inga avancerade frågor heller. Det borde jag kanske vara glad över, men jag vill ju få ut allt som jag har lärt mig. Jag vill ju inte ha pluggat i onödan. Men men, hoppas jag får MVG i alla fall :).

Nu väntar jag på att samhällskunskapen skall börja, seegt. Men jag har som tur Malin vid min sida så tråkigt har jag inte :P. och Eddie sitter mitt emot och skrattar åt allt och alla.

När jag kommer hem skall jag förhoppningsvis ut och springa och sedan städa akvariet. Det behövs verkligen nu!

Tjao tjoa!


Mina fötter vilar ifrån skorna :P


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback