Högskolan

Hejsan hejsan!

I dag har det varit full fart. Upp tidigt för att åka till högskolan och kolla in den. mycket bra :)

Sen äta lunch hos Anna i hennes butik :). Sen körde jag iväg till gymmet här i Laholm. Ensam för Daniel var för lat för att följa med. fick köra deras bil, som btw är automat! Skit läskigt! hahah. Men as skön att krypköra med :P.

Sen hem och laga mat med Daniel. Sen har jag inte hunnit mer. Lagar fotrfarande mat. Fast nu kom Anna hem från jobbet och tog över för mig, haha :)

Blir väll mys och så i kväll <3 Älskar att vara i Laholm hos min bror och Anna. Känner mig verkligen  som hemma här :). Underbart!

Nej nu skall jag försöka göra någon nytta. haha :)

Bye bye!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback