If Only

Hejsan hejsan!
Skall vara svensk och kommentera vädret det första jag gör.
Sinnes vad fint väder det har varit dessa lediga dagar. Sommarvärme verkligen!. Har blivit väldigt brun nu :D.
Dock orkar jag inte vara ute i solen så länge eftersom jag fortfarande är sjuk. :(. Inte alls okej att ha feber, huvudvärk, hosta och snuva nu när det är så fint väder! Orkar inte göra någonting. Är helt borta i huvudet.
Hoppas innerligt att jag hinner bli frisk tills balen på tisdag.

Annars i dag så har jag först på morgonen varit på församlingsmöte. Sedan hem och äta middag och vila lite. Sedan var det tillbax för TKS möte. Sinnes vad varmt det var där inne. Jag höll på att smälta bort vill jag lova ^^.

Efter det pallrade jag mig med pappa till Tolleby så att Blondie kunde få leka av sig lite. Dock orkade jag inte gå någonting med mitt huvud. Så jag tittade mest bara på när Blondie och pappa sprang runt ^^ haha.

Nu skall jag chilla lite och förhoppningsvis vakna upp i morgon bitti och vara pigg och frisk. För i morgon blir det jobb! På Nationdeldagen = dubbel lön :D

Bye bye!


hittade en söt bild på två ankor bland mina bilder ^^

Postat av: anna

Hur mår Blondie?

2011-06-06 @ 16:12:01
URL: http://oleanderanna.blogg.se/
Postat av: Ammica Kvick

Jo hon är piggare tycker jag. Hon är typ pigg och trött varannan dag. Men lever gör hon i alla fall :)

2011-06-06 @ 17:23:00
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback