sillens dag

Hejsan hejsan!
Då var arbetsdagen avklarad. :). Sinnes vad mycket folk det har varit. Eftersom vi här på Klädesholmen har "sillens dag" på nationaldagen så var det tusentals turister från världen över på besök. Ön var helt smockfull och det var ICA butiken också. Jag satt i kassan konstant hela dagen. Fick nästan aldrig flytta på mig. Kön var megalång och ända hade vi båda kassorna öppna (ovanligt). Dessutom var växeln typ slut hela tiden. Hade inga enkronor kvar ^^ panik! haha. Men jag älskar att vara stressad och ha mycket att göra. Dock hade jag ju ont i huvudet och var sjukt varm, men det gjorde inget. För jag trivdes så bra när det var så mycket folk och så mycket att göra :). Synd bara att jag missade alla roliga aktiviteter som hände på ön. Men men... pengar är ju aldrig fel :).

Nu skall jag vila upp mig, för i morgon blir  det bal. Men om jag känner mig rätt så kommer jag inte orka vila, jag kommer typ städa rummet ^^

Bye bye!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback