Överraskningstårta!

Jag orkar inte lägga upp bilder från klassfesten. Det är helt enkelt för jobbigt och det tar för mycket tid, tid som jag inte vill slösa bort framför en dator när det är strålande sol och varmt ute!

I gårkväll var det i alla fall ungdomssamling i smedjan i skärhamn. Det började med dop nere vid havet. Så underbart :).
Sen var det möte, ett väldigt roligt sådant må jag säga :). Många skratt där asså! haha :)
Efter mötet blev det fika.
Efter drygt 30 min fikande så sa jag och Elin till Emelie att sitta kvar och titta åt ett annat håll. Så gick vi iväg och hämtade min överraskningstårta som jag hade stått och bakat hela dagen. En Geisha tårta bara för Emelie, för att hon är så besatt av geisha! haha :).
Jag tände alla 18 ljusen på tårtan och så började vi sjunga. När alla andra som var där hörde oss sjunga så började de också sjunga. Och plötsligt stod hela lokalen upp och sjöng för Emelie. hahah vad hon skämdes ;). Sen fick hon blåsa ut ljusen såklart :). Lycklig tjej!
Tårtan var jättegod i alla fall :). Jag sa till alla där inne att alla fick smaka på tårtan, den skulle ju ta slut. Men ingen vågade komma fram och ta, fegisar! Så varje gång någon gick förbi vårat bord så drog jag in dem och sa: Tårta, här, vill du ha tårta! Varsegod! Och så fick de tårta. Så tillslut hade jag lyckats ragga upp så många tårtätare så tårtan var slut :D. Mission completed!

När kl var drygt 00:00 så drog vi ner till stranden igen och spelade beachvolleyboll, sprang barfota längs stranden, vattnet, bryggan och upp till hopptornet. Satt där och pratade och hade det hur mycket som helst. Lycklig! :)

Mysigtsate kvällen på länge :)

Grattis igen Emelie, nu är du vuxen! :)


Dop


Coola födelsedagsbarnet! som inte längre är något barn :P


Geisha tårtan!


Nöjd! :)

A just det ja, jag har städat ur hela min garderob också. Har hållt på i 2 dagar med att få ut allt, haha. Men nu är det i alla fall klart, kolla här :P


Stökigt värre!


Klart! :)


Bye bye! Nu skall jag ut och sola ;)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback