det var inte i går...

Hejsan hejsan!
Det var inte i går!

Har varken tid eller lust att blogga längre, but here it goes!

Jag jobbar på för fullt på ICA bojen här på Klädesholmen. Det går bara bra. Trivs så bra på jobbet :). Har alltid något kul att berätta från arbetsdagen. Alltid någon rolig kund som utmärker sig lite mer än de andra. Och så får vi inte glömma alla utländska turister som inte fattar engelska och så försöker man förklara en massa för dem men de bara står där som ett frågetecken? haha.
Men jag gillar det :).

I dag är jag faktiskt ledig. För ovanlighetens skull. Skall jobba hela helgen, så thats why.

Tänkte träna lite nu och sedan lite senare drar jag och Anna in till Göteborg för att se på bio. Transformers 3!! weehoo :D haha :).

För övrigt så har jag börjat plugga naturkunskap B på distans. Hoppade ju av den kursen i skolan för att läsa Matte C i stället. Oj vad jag ångrar att jag gjorde det. Matte C är så ondigt. Finns nästan inga utbildningar som kräver Matte C, dock kräver nästan alla Naturkunskap B. Så därför läser jag det nu. Och måste batala 3500 kr för det också! Gaaa mycket pengar. Tänk att betala så mycket för att plugga på sommarlovet, kul? Nej inte direkt, men det är nödvändigt. Men det känns bättre nu eftersom jag gör det för min egen skull. Ingen som tvingar mig att läsa kursen.
Men nu är det i alla fall brottom. Skall klara av en hel kurs på mindre än 3 månader. Stress! Men det blir till att plugga varje dag efter jobbet i stället för att bada och njuta av sommaren. hmm....
Men det blir bättre till hösten!!!!!!!!

För då flyttar jag till Australien!! Åh är så taggad! Längtar verkligen tills sommaren är över (hur ofta gör man det lixom). Längtar tills 16 oktober för då åker jag! Skall bli så sjukt roligt. Skall vara där i ett halvår till att börja med. Kommer bli awesome :D.
Då kommer jag starta en ny blogg som skall handla om mitt äventyr i Australien. Så då skall jag försöka hålla er uppdaterade. :). Då får ni lova att ni kommer läsa :).

Men nu skall jag inte skriva för mycket för då kommer ingen orka läsa det. Sååååååå bye bye!

Vi kanske hörs igen, om jag orkar, kan och vill....

Ha det gött! Bye bye!


Bild från turkiet!


På båttur i Turkiet!

Postat av: Mathilda

Härligt att du skriver igen, det har jag saknat att läsa. ;)



Helt galet att du ska till Australien ändå. Vad bra du kommer få det! Sex månader är dock en väldigt lång tid, så vad tomt det kommer kännas... Visserligen träffas vi ju tyvärr inte så jätteofta nu heller, men sex månader är himla mycket. :| Ska allt bli kul att följa din Australien-blogg sedan i alla fall! :)

2011-07-12 @ 15:41:11
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Mathilda

sv: Det får vi verkligen göra! Saknar dig med. :) Otroligt att detta aldrig går över, jag har ju varit sjuk i typ en och en halv vecka nu, pffs.

2011-07-13 @ 03:15:57
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag :D

2011-07-13 @ 10:59:41
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Carro

Ska du FLYTTA till australien!? Trodde bara du skulle vara borta 6 måndader :O Tar du ett sånt steg så vill jag också försöka :D

2011-07-13 @ 11:14:49
Postat av: Annica Kvick

haha ja jag skall till Australien, men som sagt i 6 månader, som jag skrev. Sedan kommer jag hem.... tror jag... haha :)

2011-07-13 @ 21:02:48

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback