Äta känguru!

Hejsan hejsan! Det var länge sedan sist. Men vad gör man när man jobbar och pluggar hela tiden.....Det finns ingen tid till att blogga då....

Jag är i alla fall i Laholm nu och hälsar på Daniel och Anna. Älskar verkligen Laholm, så sjukt mysigt :).
I dag har vi varit i Båstad på en matmarknad. Ett av stånden var "The Australian barbecue! Där serverade dem grillad känguru och annat läskigt kött. Lika bra att vänja sig tänkte jag. Kommer förmodligen bli tvingad att äta känguru och krokodil när jag flyttar till Australien, så lika bra att vänja sig. haha. Så jag köpte en känguruburgare av 100 % känguru kött. Känguru skall tydligen vara väldigt nyttigt på många olika sätt. Och så är det bara 2 % fett. Men ändå, stackars söta djur. Fast så kan man ju säga om alla djur som vi äter då, så det funkar ju inte.

Tänkte bara berätta det, tyckte det var lite kul.
Längatr jätte mycket till Australien nu, skall bli så sjukt roligt!

Nu skall jag fortsätta spela A till Ö. hahah :)

Ha det gött!!




Postat av: Mathilda

sv: Ja sakna. Så kul hade vi! <3



Känguruburgare? Haha, vad läskigt. Var det gott då?

2011-07-26 @ 00:36:53
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Mathilda

sv: Naae, det blev ju inte av någon mer resa där. Synd. :-/

2011-08-14 @ 20:35:56
URL: http://mathildafoto.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback