Varmt!

Helt sjukt underbart väder ute nu asså. Kom precis in från en lång promenad med Blondie. Det är "jätte" varmt ute. Solen steker as gött. Havet ligger som en spegel, där det inte är is vill säga. Det är lugnt och tyst ute. Så fridfullt :). Kunde varit ute hela dagen, men måste ju plugga också :/ . Tooo baaaad!

Vet inte hur jag skall klara av att sitta inne och plugga. Jag ser ju det spegelblanka havet från mitt fönster, vill bara ut då! Fåglarna kvittrar och det är helt underbart. Känns som våren är på gång :P.  Ge mig motivitation!!

Jaja, här kommer lite bilder i alla fall. och kameran är som sagt trasig så ni får nöja er med mobilbilder ^^

Tjao!


Isflak på rymmen




Bada?


Oj vad det kliar. Inte lätt när man inte har några fingrar att klia sig med ^^


Vackra svanar :)

'
Hopptornet :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback