Vacker vy

God morgon. En underbar morgon dessutom. Vaknade runt 9.30 och det första jag ser är ett spegelblankt hav, klarblå himmel och en strålande sol. Inte helt fel att mötas av den vyn från sängen :).

Jag skyndade mig upp för att inte missa det vackra vädret. Åt frukost och släpade med mig Blondie :).
Det är så skönt att vara ledig på Fredagar. Men egentligen skulle jag jobba i dag, men det behövdes tydligen inte ;).

Snart skall jag åka och handla lite. Skall baka något till i kväll, men har inte bestmt vad än. och så skall jag köpa lite quornfärs också :).

Måste plugga samhäll också. Fattar inte vad som har hänt med min motivation nu såhär sista terminen av skolan. Har tappat allt. Orkar inte bry mig längre. Jobbigt :/

Men men, vem orkar bry sig.....


utsikt från mitt fönster :)


Fluffy <3


Knaprigt...


Leka?












Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback