utfyllnad

Vad tränar du och hur ofta?

Svar: Jag springer, gymmar, crosstrainer. Lite allt möjligt. Men tyngdpunkten är på löpningen.
Jag tränar varje dag.

Varför tränar du?

Svar: För att må bra och för att det är så sjukt härligt och roligt. Blit ryp arg om jag inte får träna.

Är du noga med vad du äter? I så fall på vilket sätt?

Svar: Javisst är jag det. Maten skall vara fettsnål och näringsrik. Mycket sallad till. Brödet är alltid grovt och lite smör på. Frukt och smoothis som mellanmål, men också youghurt :). Ibland slinker det in lite onyttigheter som kakor och godis, men det behöver man också :).

Var finner du inspiration till en sund livsstil?

Svar: Viljan att få må bra och vara saml

Har du någon/några laster och i så fall, försöker du bli av med dem?

Svar:Oh ja!! Russin! Äter sjukt mycket russin. Typ 1 paket om dagen, och då överdriver jag inte! Nej jag försöker inte bli av med det, men det kanske jag borde ?

Vad är ditt tips till nybörjare som vill komma igång med någon träning för första gången?

Svar: Pröva på allt möjligt och se till att hitta en träningsform som du trivs med, Som du tycker är rolig. Du skall inte pina dig själv till allt. Det skall vara roligt och effektivt. Träna korta pass i början och öka sedan intensiteten successivt.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback