trött som fåå

Är redigt trött denna morgon asså! Jag var pigg när jag gick till bussen men som vanligt så somnade jag på bussen och sov så skönt hela vägen. Riktigt mysigt :). Men jag blir så sjukt trött när jag skall gå av bussen sedan. Men men.... det kanske går över snart.

Efter skolan i dag så skall jag åka direkt till Göteborg och där ta tåget till Laholm för att hälsa på min bror och hans tjej Anna. Resaten av familjen kommer dit på fredag kväll. De har precis flyttat ihop så de behövde lite hjälp med att bära och lasa en massa saker. Vi skal köpa Annas stora bäddsoffa :D. Älskar verkligen den!
Sen blir det kanske lite lyxig choklad också, hehe :)

Har med mig en liten surprise till Anna o Danile också :)

Måste dock plugga en massa religion när jag är där, i stället för att bara mysa med alla andra. Men men... allt skall nog hinnas med. Tex mitt första träningspass på "friskis och svetts", hehe :)

Kommer förmodligen inte blogga så mycket under helgen, för har nog inget internett, tror inte det i alla fall....

Ha det så gött nu folks!

Tjao!!


så söta så :)


Postat av: Anna Oleander

INGET INTERNET???? :O

2011-01-13 @ 16:23:15
URL: http://oleanderanna.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback