Vackert

Brummade som sagt hem från skolan vid 11 tiden. Så var hemma runt 12. Men ändå har jag haft fullt upp hela dagen. Har inte hunnit plugga någonting :/.
När jag kom hem så gick jag och hämtade Blondie på dagis (mormor) och det tar ju så lååång tid att gå med henne, då hon skall lukta överallt (blondie alltså, inte mormor). Men det var underbart väder ute så det var sååå skönt. strålande sol, spegelblankt hav och lagom varmt :). Så när jag kom hem igen med Blondie så gjorde jag iordning varm choklad och så åkte jag hem till Emelie och så gick vi upp på det höga berget och kolla ut på den vackra utsikten, fikade och tog en massa knasig kort såklart :). Sjukt mysigt hade vi!

Efter den turen så följde jag med henne in ett slag och spelade wii. och vipps så var kl 17 :O. Vad hände där lixom. Jag åkte hem för att plugga matte, men i stället myste jag i mitt rum med en massa levande ljus :). Satt vi dator lite, spelade ännu mera wii, fast med Tommy och pappa och pluggade ytterslt lite matte. Kommer ångra det!

Sen så begav sig jag och tommy ut och sprang. Fortfarande lika underbart ute även fast det var mörkt. Helt stilla och tyst. Ljuvligt!

Nu sitter jag här i min gosiga morgonrock och känner stresssen över att jag inte har pluggat och att klockan är för mycket o jag skall upp tidigt i morgon och ha matte!  Inte okej....

Men men, bäst jag går o lägger mig nu då, men först lite bilder.....:)




Emelie är stark, hehe :)


Kolla alla fåglarna runt oss :P










Färjan påväg till Tjörnekalv. Klädesholmen i bakgrunden :)


Åstol








Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback