Snuvig morgon

Vaknade inte förräns 09.30 i dag. Helt otroligt! Med tanken på att jag la mig vid 23:30. Jag borde gått upp vid 07:30 typ då. jag blir bara tröttare och tröttare desto längre jag sover. Över 8 timmar är bara onödigt. Men men...

Vaknade dock upp snuvig och så i morse. Förkyld i gen! Vad är detta? Jag har aldrig varit så här mycket sjuk som jag har varit det senaste halvåret. Jag brukar vara sjuk typ max 2 gånger på ett år. Men nu har jag varit en massa sjuk...Tror att det har med skolan och all stress att göra. Men men, vad gör man... :/

Var nyss uppe till affären och köpte halstabletter och tuggumi :). Hälsade även på Elin som var duktig och jobbade, och i morgon är det min tur att jobba...

Nu skall jag försöka skriva klart svenska arbetet!
Palla!!

Tjao!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback