snö snö snö

Oj vad det snöar ute i dag. Blev helt paff när jag vaknade i morse och tittade ut. Kunde inte se havet längre, för det ligger en massa is och snö där. Man skulle kunna tro att det är en bamse stor gräsplan eller nått ^^.

Jag tvingade som vanligt med mig Blondie ut på en promenad (som jag gör varje morgon). Men som alla andra dagar så vägrade hon att följa med. Hon la sig ner i den djupa snön och gosade i stället :). Men hon gick med på att ta en sväng över berget i alla fall. För det tycker hon om. Att jaga efterblivna måsar och sådant :P.

Nu kom Blondie percis in i mitt rum, med en Ipren-lapp fastklistrad på nosen. Vad har du gjort Blondie? Käkar du piller? ^^ haha

Nu skall jag seriöst ta och göra klart psykologin.
Håll tummarna för att jag skall överleva det!

Tjao!




Var tog havet vägen? Det ser mer ut som en stor gräsplan ^^



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback