Sista dagen på lovet

Neeeej vad hände? Har redan 3 veckor gått? Hur kan det ha gått så fort?
Vill inte tillbaka till skolan redan. Det har varit så underbart skönt att bara vara hemma i 3 veckor och inte göra någonting typ.
Sova länge på morgonen, gå runt i pyjamas hela dagen. Bara ta dagen som det kommer. Så underbart skönt.
Julafton, nyårsafton, hela julmyset, är det redan över? :(
Skall försöka njuta så mycket jag bara kan i dag. Fast jag måste i och för sig plugga också. men men ....

Nu skall jag nog ta på mig pyjamasen och morgonrocken och gå ner och äta frukost, och läsa tidningen, länge! För i morgon så måste man stressa igen...

Ha det bra folks!

Tjao!


Kommer sakna snön som blänker i solen <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback