Samhäll

Allt bara går dåligt i dag asså. Har pluggat hela långa dagen men har inte lärt min någonting ? :O hur går det ihop egentligen. Som jag sagt tidigare så är allt jag tänker på nu framtiden och utbildningar osv. Jag har kollat runt en massa på olika utbildningar och det har visat sig att jag tydligen har föt dåliga betyg för att komma in på de utbildningarna jag vill. ? Que? Jag trodde aldrig att mina betyg skulle vara ett problem. Jag har ju lixom bara ett enda G och resten VG och MVG. Det borde ju räcka tycker man. Men tydligen inte. Åh vad skall jag då göra? Då blir jag tvungen att åka till Australien och läsa det programmet där, och sedan komma till Sverige och bli nekad jobb för att de inte godkänner utbildningen osv.... Känns ju kul....
Jag får väll jobba på ICA i resten av mitt liv. Inte för att det är något fel med det, men men....

Och så gick min kamera sönder i dag. Helt utan anledning. Jag tog precis upp den för att ta ett kort och så ville inte lins-skyddet öppna sig. Det har fastnat. och jag har inte tappat kameran med objektivet ute! Fattar nada! Varför händer detta igen? Jag vill inte lägga ut en massa tusen för att laga den, om det nu inte går på garantin vill säga. Bajs jobbigt....

Nej nu skall jag sluta klaga och ta mig samma. Skärpning skit unge!


En massa smhälls-skit..... (jag måste skriva för att lära mig)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback