Lyckat =)

Kom predcis hem från Betel. Har som sagt spelat tvärflöjt på mötet. Det gick så bra så :).
Vi improviserade en del. Vi visste inte riktigt vilka låtar vi skulle spela. Som tur så gjorde jag ju i ordning mina noter i går. Så när en ny låt kom upp så kollade jag bara igenom om jag hade den låten och så tog jag fram den och spelade med :). hehe ganska roligt. Dock blev det fel många gånger, och en gång så ville inte ljudet komma ur flöjten. Jag spelade men inget hördes. Haha jätte konstigt :/. Men men.... det gör ingenting, bara kul :).

Nu sitter jag och värmer mig i mitt "mysiga" rum och äter lakritspingviner <3<3<3<3 Älskar lakritspingviner. Har bara två burkar kvar nu :(. Sen måste jag ta mig till Tax free på något sätt. Eftersom de bara säljs där:(. Får la ta en liten tripp över till Danmark och köpa några på båten :). Måste ju fylla på lagret. Mmmmmm :D

Nu skall jag kolla på family guy och sedan plugga lite matte.

Tjao!!


My Precious!


Postat av: Mathilda

Haha, du och dina pingviner. ;) Ska du till Danmark så är jag på!11 :D

2011-01-09 @ 22:25:54
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback