Kolakakor

Bakade för en stund sedan kolakakor. De kakorna är nog det fortaste och det godaste man kan göra. Tar bara 30 min. Och de är sååå gott :o).

Efter ett tag  blev det för mycket kakor så gick ner och tränade. Vårt löparband är för tillfället ur funktion så jag får gå ut och springa hela tiden nu. Vilket faktisgt är bra. För det är så sjukt underbart när man väl har kommit ut.
Det snöade en massa nu när jag var ute och sprang, och det var så vackert med de stora tjocka snöflingorna som seglade förbi i gatuljuset. Så underbart :).
Men innan jag gick ut och sprang så värmde jag upp lite på crosstrainern :).
Och efter löparrundan så tränade jag lite fys =)

Och nu sitter jag i sängen & skriver, men nu skall jag sova.
Natti natti!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback