Just the way it is

Hejsan hejsan. Är nyss hemkommen från skolan. Brummade både dit och hem, o det gick så bra så. Inga problem eller krockar ^^, Puh :).
Dagen har för övrigt varit väldigt onödig. Gjorde ingenting på grafen eftersom jag inte hade någon bild att jobba med, och på matte lektionen fattade jag ingenting och orkade inte riktigt bry mig. Så jag spenderade lektionen med att sms:a Anna och måla stjärnor i boken :P.
Innan jag brummade hem så gick jag en sväng till Maxi och köpte mig ett Wii spel. Eftersom det spelet tommy köpte var ett expansions paket och jag ville ha det riktiga. Köpte även lite naturgodis då det var på rea. Mmmm gott :). Sitter och äter lite på det nu, och har levande ljus runt omkring mig. Har det ändå ganska bra här i mitt rum. Trivs bra här. Behöver jag verkligen flytta till andra sidan jorden?
Det är så oerhört svårt att bestämma sig och nu orkar jag inte tänka på framtiden längre. Så jag släpper det totalt....

Annars är det ganska lugnt i skolan nu faktigst. Jag gjorde en del försenade uppgifter i morse så det är ju skönt. Har en del att göra i svenskan dock, men det är ganska chill :). Och matten är ännu mera chill nu egentligen. Är snart klar med kapittlet och fick reda på att vi skall ha provet 2 mars? Vad hände där lixom? Varför skall vi vänta i en månad med att ha ett prov på ett kapittel som vi är klara med? Mycket konstigt, men jag klagar inte :).

Nej nu skall jag ta tag i svenskan och sedan skall jag testa mitt nya träningsspel :).

Tjao!






och sen när man har råd så kanske man köper 2:an också :)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback