illa

Nu har jag nått bristningsgränsen asså, för att vara mig då... Har aldrig känt såhär innan. Har aldrig haft problem med att plugga inför prov och liknande. Men nu går det verkligen inte. Jag pallar helt enkelt inte längre. Nu sitter jag här hemma, dagen innan provet och börjar plugga. Varför började jag inte plugga 1 vecka innan som jag alltid brukade göra? Fattar verkligen inte!  Jag vill ha tillbaka min motivation!
Jag går bara ständigt och tänker på framtiden och vad jag skall göra med mitt liv. Alla beslut och val som måste tas. Jag orkar inte! det är det ändå som rör sig i min hjärna nu. Jag kan inte tänka på något annat. Bajs jobbigt!

Undra hur länge detta kommer hålla på.......


Postat av: Mathilda

Välkommen till min värld.

2011-01-24 @ 14:45:14
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback