hemma igen

Ja då var man hemma igen. Saknar redan mysiga Laholm och dess invånare :/.
Bilresan hem gick bra men långsam. Vi körde ju med släpkärran där bak så fick bara köra i 80-90 på motorvägen. Men det gjorde inget. Jag läste lite om Buddha och kollade lite på "happy feet" på vägen hem.

Nu håller vi på att lasta in alla grejorna och jag har redan packat upp min väska. Ingen idé att låta den ligga där i flera dagar, lika bra att packa upp allt på en gång så blir det gjort :).

Funderar starkt på att flytta ut min TV till rummet bredvid, om nu den nya soffan kommer passa bra där, hade varit sjukt mysigt. och bra med space för att spela rörliga spel :) Typ wii :).

Snart skall jag träna också. Har inte tränat på hela helgen :O förutom fredags då, men det räknas inte! hehe panik!!

I morgon är det back to school och allt jobbigt slit. men men.... vad gör man

Ha det gött folks!

Bye bye


saknar Laholm <3

Postat av: Ingejohanne

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-07-27 @ 09:44:31
URL: http://ingejohanne.blognd.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback