hello

Hello folks! Kom nyss hem från en liten tripp till Torp (uddevalla) med Anna. Hon skulle köra sin pappa dit, som skulle med någon buss till Norge. Så jag följde med dit. Sedan gick jag och Anna runt lite i butikerna och tittade. Vi båda var ute efter en riktigt bra termosmugg som man kan lägga i väskan utan att den läcker. Den jag har nu ( rosa med prickar på, som var med på bild i det förra inlägget) kan man inte lägga ner utan att den läcker.
Göterborgsposten har testat ett gäng termosmuggar och jag hade bestämt mig för att köpa den som vann testet. (lättpåverkad?)  Den skulle tydligen finnas på Stadium, men icke, det gjorde den inte :(. Så vi fick oss aldrig en ny termosmugg :/. Men men... kanske beställer en på internett i stället :).

I stället köpte jag en ny foundation, ett halsband och ett par örhängen.
Anna storhandlade verkligen. Hon köpte en hasp (som man låser dörren med, för er och butiksbeträdet som inte vet vad en hasp är) som kostade typ 20 kr. Men jag lyckades även få henne att köpa ett halsband och ett par örhängen =) hehe.

Nu har jag precis slängt in en lax, med lite palsteracka till i ugnen. Väntar på att den skall bli klar. :)

Ha så kul, bye bye! :)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback